.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشروح سخنان رییس‌جمهور در روز قدس

رییس‌جمهور ظهر امروز به عنوان سخنران‌ پیش از خطبه‌های نماز جمعه با محکوم کردن مذاکرات سازش گفت: این مذاکرات شکست‌خورده است، سرنوشت فلسطین در فلسطین و از طریق مقاومت مردم فلسطین تعیین می‌شود.
به گزارش شمال نيوز به نقل از ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در بخشی از سخنان خود با بیان این‌که می‌گویند می‌خواهیم گفت‌وگو کنیم، گفت: چه کسی می‌خواهد گفت‌وگو کند از جانب چه کسانی نمایندگی دارند که گفت‌وگو کنند؟ نماینده مردم فلسطین چه کسی است؟ کسانی که می‌خواهند گفت‌وگو و صحبت کنند از کجا این نمایندگی را به دست آورده‌اند؟ راجع به چه چیزی می‌خواهند صحبت کنند؟ راجع به سرزمین فلسطین؟ چه کسی حق دارد قطعه‌ای از این سرزمین را به دشمنان بفروشد؟ ملت فلسطین و ملت‌های منطقه اجازه نمی‌دهند هیچ کس حتی یک وجب از خاک فلسطین را به دشمنان ببخشد.
وی ادامه داد: آن‌ها راجع به چه موضوعی می‌خواهند صحبت کنند؟ خانه‌ فلسطینی‌ها را اشغال کرده‌اند و بعد می‌گویند بیایید صحبت کنیم در مورد چه صحبت شود؟ اگر قرار است صحبتی و حرفی زده شود باید در ابتدا از فلسطین بیرون بروید و بعد صحبت کنید. در چه فضایی می‌خواهید صحبت کنید؟ هر روز چنگ و دندان نشان می‌دهید مردم مظلوم فلسطین را به شهادت می‌رسانید و اعلام نیز می‌کنید که هدف ما از گفت‌وگو تمسخر و بازی دادن ملت فلسطین است. در چه فضایی می‌خواهید گفت‌وگو کنید؟ چه کسی میانجی شود؟ کسانی به عنوان میانجی‌ آمده‌اند که شریک دزد هستند و از آن حمایت می‌کنند. چطور می‌توانید میانجی شوید و فضای عادلانه ایجاد کنید، وقتی شریک دزد هستید آدم تعجب می‌کند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: البته به نظر می‌رسد آنها سه هدف را از مطرح کردن بحث گفت‌وگو دنبال می‌کنند، اول انتخابات ‌آمریکاست در لیبرال دموکراسی برای رسیدن به قدرت هر کاری می‌کنند حتی لشکرکشی می‌کنند، جنگ راه می‌اندازند، میلیون‌ها نفر را می‌کشند، بمب‌گذاری می‌کنند، گروه‌های تروریستی سازمان می‌دهند و حتی برای رای حاضرند بر صهیونیست‌ها سجده کنند. انتخابات در پیش دارند و می‌خواهند بگویند که ما یک گام به جلو رفتیم. انتخابات دارید و به احتمال زیاد نیز می‌برید. نیازی به این کثافت‌کاری‌ها و این دروغ‌ها نیست. برای پیروزی در انتخابات حاضرید حق یک ملت را پایمال و یک ملت را ایذا کنید. رایی که از مسیر دروغ و جنایت حاصل می‌شود جز در مسیر دروغ و جنایت به کار نمی‌رود.
رییس‌جمهور ادامه داد: هدف دوم آنها ایجاد وقت برای صهیونیست‌ها است این رژیم دچار بن‌بست شده است و می‌خواهند فضایی برای این رژیم درست کنند تا این رژیم خود را بازسازی کند. هدف سوم ایجاد بهانه برای سرکوب بیشتر فلسطینی‌ها و احتمالا حمله به کشورهای همسایه است.
رییس‌جمهور گفت: معلوم است که این مذاکرات شکست خورده است این مذاکرات مرده به دنیا آمده است و مبنایی برای مذاکره نیست. وقتی که به اصل موضوع یعنی حقوق فلسطین و واقعیت منطقه توجهی نشود معلوم است که مذاکرات شکست خورده است. سرنوشت فلسطین در فلسطین و از طریق مقاومت مردم فلسطین تعیین می‌شود نه در واشنگتن، پاریس و لندن. نیاز به دخالت کسی ندارد. همانطور که گفتم این مذاکرات شکست خورده است آنها در مورد چه می‌خواهند مذاکره کنند. امروز رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط است. این ترفندها و ترفندهای بعدی و بالاتر هرگز نخواهد توانست این رژیم را نجات دهد. آنها دنبال جنایت‌های جدید هستند و روشن است که جنایات‌های جدید آنها را نجات نمی‌دهد. فقط سقوط این رژیم را تسریع می‌کند و جلو خواهد برد.
وی با بیان این‌که عده زیادی در صف خروج از حاکمیت و محدوده رژیم صهیونیستی هستند، گفت: صیهونیست‌ها برای کسانی که می‌خواهند خارج شوند مالیات‌های سنگین وضع کرده است تمام خرج‌های 40 ساله و 50 ساله را حساب می‌کند و می‌گوید اگر می‌خواهید بروید باید این پول‌ها را بدهید.
رییس‌جمهور با بیان این‌که حزب صهیونیست‌ رسوا شده و پته آنها روی آب ریخته شده است، گفت: صهیونیست‌ حزب سیاسی پیچیده و ضد انسانی است که بر رسانه‌ها و مراکز قدرت و ثروت مسلط شده‌ است البته راجع به حزب صهیونیست‌ دو نظریه است یک عده می‌گویند که این حزب ساخته و پرداخته غربی‌ها و ابزار دست آنها و بهانه‌ سلطه آنهاست و عده‌ای می‌گویند که حزب صهیونیست بر مراکز قدرت‌ غربی‌ها مسلط است و آنها را به اسارت گرفته است. هر کدام از اینها باشد نتیجه‌گیری یکی است و ما خروجی را می‌بینیم.
رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود سخنانی را خطاب به فلسطینی‌ها و ملت مظلوم فلسطین گفت و ادامه داد: آفرین بر شما. شما با ایستادگی و مقاومت‌تان روی عدالت‌خواهان و حق‌طلبان را سفید کرده‌اید و بدانید که تنها راه احقاق حق و حقوق ملت فلسطین ایستادگی است. ‌آنها از مقاومت ملت فلسطین در هراس هستند. سرنوشت فلسطین از طریق گفت‌وگو با دشمنان اشغال‌گر تامین نمی‌شود. سرنوشت مردم فلسطین در پرتوی مقاومت مردم فلسطین و ایستادگی ملت فلسطین تعیین و تامین می‌شود وعده خدا حق است و پیروزی نزدیک است. می‌دانیم مقاومت سخت است ما از حال مردم غزه آگاه هستیم ملت ایران با ملت مظلوم فلسطین ابراز همدردی می‌کند سختی‌های آنها را به خوبی می‌شناسد تحقق اهداف بزرگ جز از مسیر عبور از سختی‌ها و مقاومت ممکن نیست.
رییس‌جمهور خطاب به ملت‌های منطقه‌ای نیز گفت: ملت‌های منطقه امروز ثمره مقاومت را می‌چشند. عزت و عظمت در ایستادگی و پافشاری بر اصول و ارزش‌های الهی است و قدرت حقیقی در دست ملت‌هاست. اگر ملت‌ها به صحنه بیایند بزرگ‌ترین قدرت‌های شیطانی نیز در برابر قدرت‌های ملت‌ها شکست می‌خورند آماده و هوشیار باشید. آمادگی خود را حفظ کنید که در وقت مقرر ماموریت نهایی را انجام دهید.
رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به سران کشورهای عربی و اسلامی گفت: از این 60 سال عبرت بگیرید از 20 سال گفت‌وگو و مذاکره و ده‌ها سال عقب‌نشینی گام ‌به گام عبرت بگیرید با ملت‌های خود روراست باشیم. شما حق ندارید سر سرنوشت ملت فلسطین که سرنوشت اسلام، ملت‌های منطقه و همه بشریت است بنشینید و با دشمنان گفت‌وگو و مذاکره کنید. همراه ملت‌های خود باشید و اگر جسارت ندارید جلوی ملت‌های خود را نگیرید. ملت‌های منطقه قادر هستند که این رژیم را از صحنه روزگار حذف کنند به جای اینکه به آمریکا و غرب تکیه کنید به خدا ملت‌های اسلامی و ارزش‌های الهی تکیه کنید. امروز دولت‌های اروپایی و آمریکایی نمی‌توانند خود را نگه دارند و به دنبال نقطه اتکا می‌گردند حال شما می‌خواهید به آنها متکی شوید.
رییس‌جمهور گفت‌: البته برخی خوب عمل می‌کنند،‌ همراهی می‌کنند، در برابر زیاده‌خواهان ایستادگی می‌کنند ولی متاسفانه برخی وا داده‌اند می‌خواهند رای بیاورند و خیال می‌کنند که با اتکا به آمریکا می‌توانند رای بیاورند. امروز در منطقه ما و هر کشوری که انتخابات آزاد برگزار شود حتما جبهه‌ها و افراد ضد استکباری رای می‌آورند.
احمدی‌نژاد خطاب به ملت‌های مستقل نیز گفت: بسیاری از دولتمردان مستقل در جلسات به ما می‌گویند که حرف ملت ایران حرف ماست اما شرایط اجازه نمی‌دهد رسانه‌ها، پول‌ها و مراکز ما در سیطره صهیونیست‌هاست. به فضل الهی این سیطره در حال شکستن است. شما در آمریکای جنوبی این را مشاهده کردید. دیدید در کشوری که با فشار آمریکا و صهیونیست‌ها به دروغ علیه ملت ایران جوسازی می‌کردند امروز رییس‌جمهور آن از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند صهیونیست‌ها را محکوم می‌کند. برخی از کشورها در این منطقه رابطه خود را با صهیونیست‌ها قطع کرده‌اند و سفرای این رژیم جعلی را از کشورشان اخراج کردند.
رییس‌جمهور ادامه داد: من به آنها می‌گویم محکم باشید و بایستید اینها اصالتی ندارند و رفتنی هستند. باید بساط ظلم را ریشه‌کن کنیم بساط دشمنی را ریشه‌کن کنیم و برادری را جایگزین کنیم و هر کس بترسد حتما جزء خسارت‌دیدگان بزرگ تاریخ خواهد بود.
رییس‌جمهور گفت: در اینجا می‌خواهیم یک کلمه خطاب به کشورهای غربی و آمریکا که این گونه سرنوشت خود را به صهیونیست‌ها گره‌ زده‌اند بیان کنم راه‌حل ملت ایران در مورد موضوع فلسطین معلوم است. ما اعلام کردیم منشور ملل متحد که عوامل شما نوشته‌اند باید مبنا باشد حق تعیین سرنوشت جزو حقوق اساسی و حقوق اولیه ملت‌هاست اجازه دهید که در فلسطین رفراندوم آزاد برگزار شود و خود ملت فلسطین سرنوشت خود را تعیین کند. دست از حمایت این رژیم بردارید این رژیم رفتنی است. دیر یا زود سران صهیونیست‌ها در دادگاه‌ ملت‌ها محکوم خواهند شد. چرا ملت‌های خود را تحقیر می‌کنید چرا پول ملت‌های خود را به جیب این صهیونیست‌ها می‌ریزید که آدم بکشند. ملت‌های شما با اقداماتی که شما در این ارتباط انجام می‌دهید مخالف هستند بهترین راه این است همانطور که دغل‌کاری و مقدمه‌چینی کردید که این رژیم جعلی را در منطقه بیاورید این رژیم را از منطقه ببرید و اگر دلتان برای آن می‌سوزد یک تکه زمین و یا یکی از کشورهایتان را به آن بدهید. اگر شما به دنبال رابطه پایدار با ملت‌های منطقه هستید باید دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارید و اگر زورتان نمی‌رسد جلوی ملت‌های خود را نگیرید و آنها را محدود نکنید اگر آنها را محدود نکنید و خفقان ایجاد نکنید می‌بینید که در روز قدس در اروپا و آمریکا چه اتفاقی می‌افتد.
رییس‌جهمور ادامه داد: به شما اعلام می‌کنم که اگر دست از حمایت از این رژیم برندارید و به پشتیبانی‌های خود ادامه دهید بدانید که هر کس از این رژیم حمایت کند شریک جرم جنایت‌های صهیونیست‌ها در دادگاه ملت‌ها خواهد بود. من به شما نصیحت می‌کنم. صهیونیست‌ها می‌گویند دو هزار و 500 سال قبل اجداد ما در این منطقه بوده‌اند نمی‌خواهم وارد ماهیت دروغ این موضوع شوم ولی اگر این منطق را فرضا بپذیریم شما غربی‌ها باید بدانید هیچ مرز جغرافیایی و سیاسی دیگر در امان نخواهد بود و مرزهای جغرافیایی آمریکا نیز درهم خواهد شکست اگر این منطق همگانی شود شما بیش از دیگران ضرر می‌کنید.
احمدی‌نژاد افزود: البته ممکن است این تصور در ذهن‌شان باشد که اگر این رژیم برود آنها نیز خواهند رفت من به آنها می‌گویم ملت‌های منطقه بزرگوار هستند اگر اعلام برائت کنید و دست از حمایت‌های این رژیم بردارید و جنایت‌های این رژیم را محکوم کنید ملت‌های منطقه و فلسطین خود حساب‌شان را با این رژیم صاف می‌کنند و به شما فرصت و اجازه جبران خواهند داد.
رییس‌جمهور گفت: مطلبی را نیز در مورد تهدیداتی که علیه ایران مطرح می‌کنند بگویم می‌بینیم که هر چند وقت یکبار تهدیداتی را مطرح می‌کنند می‌گویند بوشهر را می‌زنیم، فلان جا را می‌زنیم به کجا حمله می‌کنیم. دیگری می‌آید تکذیب می‌کند دیگری می‌آید آن را دوباره مطرح می‌کند. هویت و ماموریت این رژیم در این تهدیدات است. اما من می‌گویم که صهیونیست‌ها که هیچ، اربابان آن نیز کوچکتر از آن هستند که ذره‌ای تصور تعرض به ایران و حقوق ملت‌ ایران را داشته باشند.
احمدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه روز قدس یک روز جهانی است، گفت: روز قدس روز اتحاد همه مومنان، ‌صالحان، ‌عدالت‌طلبان و همه کسانی است که منتظر حاکمیت عدالت و یگانه‌پرستی هستند. روز قدس یک روز جهانی است برای برچیدن بساط ظلم و برقراری نظم عادلانه در عرصه جهان امروز روز قدس به شب قدر وصل شده است و در واقع روز قدس ادامه شب قدر است و امیدوارم که خداوند متعال تمام برکات شب قدر را به روز قدس متصل کند. همانگونه که شب قدر شب مبارزه با شیاطین است روز قدس روز مبارزه با شیاطین است. روز قدس روز آزادی فلسطین و جهان از دست شیاطین است.
رییس‌جمهور گفت: به فضل الهی قدس آزاد خواهد شد، صهیونیست‌ها خواهند رفت و عدالت جهانی حاکم خواهد شد.
رییس‌جمهور همچنین در بخش ابتدایی سخنان خود با اشاره به اهمیت شب‌های قدر و ابراز امیدواری مبنی بر اینکه همگان از برکات این شب به نحو احسن استفاده کرده باشند، گفت: در این روزهای عزیز از خداوند می‌خواهیم که ملت ایران به ویژه جوانان برومند ایران را در معرض رحمت و لطف الهی قرار دهد. از خداوند می‌خواهیم که ملت مظلوم فلسطین و ملت‌های دربند را از دست اشغالگران آزاد کند و باید تلاش کنیم از ایام باقی‌مانده ماه رمضان به نحو احسن استفاده کنیم.
وی گفت: امروز، روز قدس است. روز قدس نقطه اتکای همه مسلمانان، مومنان و عدالت‌طلبان جهان است امروز روز سرنوشت است.
رییس‌جمهور با اشاره به چگونگی‌های طراحی استکبارگران برای ایجاد رژیم صهیونیستی گفت: آنها از غفلت تاریخی ملت‌های منطقه و مسلمانان استفاده کرده‌اند و با زور، ‌فساد و کشتار یک رژیم جعلی را تاسیس کردند و در 60 سال اخیر و پس از به اصطلاح شناختن این رژیم منحوس در سازمان ملل بزرگ‌ ترین جنایت تاریخی در منطقه ما و فلسطین رخ داد. میلیون‌ها نفر آواره شدند و هنوز آواره هستند. صدها هزار نفر در آرزوی بازگشت به وطن‌شان از دنیا رفتند. میلیون‌ها آواره را از سراسر جهان با فریب و دروغ به فلسطین آوردند و به جای ملت فلسطین اسکان دادند و اعلام کردند که هدف‌شان از نیل تا فرات است یعنی اشغال تمام سرزمین‌های اسلامی و منطقه. در طول این 60 سال دائما همه را تهدید می‌کنند و ملت و دولتی نیست که از تهدیدات آنها در منطقه در امان باشد. چندین جنگ بزرگ را راه انداختند هزاران نفر را کشتند صدها هزار نفر را بی‌خانمان کردند و این رژیم تنها رژیمی است که با اعلام قبلی شخصیت‌های آزاده جهان را ترور می‌کند برای ترورهای خود مرز جغرافیایی و سیاسی نمی‌شناسند مردم را در خانه‌های خودشان اسیر می‌کنند و می‌کشند خانه‌ها را روی سر مردم تخریب می‌کنند همه مرزهای انسانی را زیر پا گذاشتند و هیچ اصولی از اصول انسانی پیش آنها محترم نیست.
وی ادامه داد: از بمب‌های ممنوعه استفاده می‌کنند بر روی مردم مظلوم غزه مرزها را می‌بندند، اجازه نمی‌دهند که غذا و دارو به آنها برسد به کشتی‌های حامل کمک‌های انسانی در آبهای آزاد که همه در حرکت کردن در آن آزاد هستند حمله می‌کنند و می‌کشند ملت‌هارا تحریم می‌کنند و می‌گویند می‌خواهند حکومت یهود برپا کنند نه دین یهود. به نام یهود این موضوع را مطرح می‌کنند ولی به کام یک سری صهیونیست‌ها. آنها نماد نژادپرستی هستند و می‌گویند که قوم یهود برتر از دیگران است. می‌دانید قوم یهود نیز بهانه است و در واقع یهود اولین قربانی صهیونیست‌های بی‌فرهنگ است آنها فساد می‌کنند، ‌گسترده‌ترین تخریب فرهنگی به دست آنها انجام می‌شود،‌ هیچ فرهنگی از تجاوز و تخریب آنها در امان نیست همه در تهدید هستند آنها پیروزی و دوام خود را در تخریب فرهنگ ملت‌ها و بی‌هویتی‌ ملت‌ها جستجو می‌کنند و این وضع صهیونیست‌هاست.
احمدی‌نژاد افزود: می‌بینید که برپا کنندگان این رژیم چه رفتاری دارند از جنایت‌های آنها حمایت می‌کنند، آنهایی که ادعای حقوق بشر دارند از جنایت‌های این رژیم حمایت می‌کنند آنهایی که اگر در یک نقطه دنیا یک ماموری در خیابان تنه‌اش به تنه یک نفر دیگر بخورد جیغ‌های بنفش می‌کشند و سالانه ده‌ها قتل را صادر می‌کنند در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت هستند. جنایت‌های آنها توجیه می‌کنند تاریخ را تحریف می‌کنند.
رییس‌جمهور ادامه داد: آنها به بهانه دروغین سرزمین دیگران را اشغال کردند و در واقع به بهانه‌ اتفاقی که در اروپا رخ داده سرزمین دیگران را اشغال کردند و می‌خواهند آن را از جیب دیگران و سرزمین دیگران جبران کنند. امروز شرایط کشورهای اروپایی و آمریکایی به گونه‌ای است که هر کس بخواهد رییس‌جمهور و نماینده مجلس شود باید توسط صهیونیست‌ها گزینش شود. چهار سال قبل یکی از همکاران ما سفری به یکی از کشورهای اروپایی داشت و با یکی از سران اروپایی که از نسل قبل بود جلسه‌ای داشت وقتی جلسه تمام شد تقاضای ملاقات خصوصی کرد و آن فرد در آن ملاقات خصوصی گفته بود به فلانی بگویید اینقدر علیه صهیونیست‌ها موضع‌گیری نکند و وقتی او صحبت می‌کند ما تحت فشار قرار می‌گیریم.
رییس‌جمهور با اشاره به نفوذ صهیونیست‌ها در غرب گفت: آنها هنوز بعد از 60 سال که از جنگ جهانی گذشته است از آنها مالیات و باج می‌گیرند. چندی پیش آنها علیه یکی از کشورهای اروپایی که در شمال این منطقه قرار گرفته است ادعایی مطرح کردند و گفتند کسانی که در جنگ مرده‌اند در بانک‌های شما حساب داشته‌اند و باید پول‌های آنها را برگردانید و فشار آوردند و با این فشارها میلیاردها دلار پول از آن کشور گرفتند. با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت 1500 میلیارد دلار از جیب ملت‌ها به این رژیم منحوس کمک کرده‌اند. این رژیم را به انواع سلاح‌های کشتار جمعی مجهز کرده‌اند این اقدامات را انجام می‌دهند و از طرف دیگر شعار دموکراسی و حقوق بشر سر می‌دهند پای رژیم صهیونیستی که می‌آید این شعارها تعطیل می‌شود.
رییس‌جمهور ادامه داد: یک کار نادری که آنها انجام داده‌اند این بود که مصوبه‌ای در سازمان ملل گذرانده‌اند مبنی بر اینکه کسی حق ندارد علیه هولوکاست حرفی بزند و آنرا زیر سوال ببرد و اگر کسی این اقدام را انجام داد محکوم است. این کار را مدیران و سران غربی انجام داده‌اند. آنها تنظیم روابط خود با سایر کشورها را منوط به رسمیت شناختن و همکاری با این رژیم از سوی کشورها کرده‌اند. سوال ما این است که چرا وضعیت این است، چرا این رژیم این مقدار جنایت می‌کند هیچ محدودیتی ندارد و چرا دولت‌های غربی به صورت مطلق و حتی به قیمت از دست دادن آبرو و حیثیت‌شان از آن حمایت می‌کنند؟ به نظرم شما و تا حدود زیادی از ملت‌های جهان پاسخ این سوال را می‌دانند و برایشان روشن است.
رییس‌جمهور افزود: ‌باور من این است که هدف از تاسیس این رژیم ادامه دوران استعمار است. آرزوی دائم استکبارگران تسلط دائم بر جهان بوده است آنها در تاسیس این رژیم اتفاق‌نظر کردند و برای چپاول دنیا از طریق صهیونیست‌ها متحد شدند. آمدند و این رژیم را در مهمترین منطقه و در چهارراه ارتباطی جهان تاسیس کردند آنها هدف‌شان تسلط بر جهان است و برای تحقق این موضوع و این هدف نیازمند تسلط بر خاورمیانه هستند. آنها رژیم صهیونیستی را در این منطقه به عنوان ابزار سلطه بر جهان تاسیس کردند و هزینه‌های زیادی برای آن می‌دهند. در واقع این رژیم و اندیشه صهیونیستی محور وحدت استعمارگران در برابر فرهنگ انسانی و متعالی است. آنها در هر موضوعی که اختلاف‌نظر داشته باشند در حمایت از این رژیم اختلاف‌نظر دارند و برای او تقدسی بالاتر از خداوند قائل هستند.
رییس‌جمهور گفت:‌ سران برخی از کشورهایی که حامی این رژیم هستند به ما می‌گویند به ما هرچه می‌خواهید بگویید ولی چیزی در مورد صهیونیست‌ها و علیه آنها نگویید. آرزوی تاریخی استعمارگران تسلط بر قدس است آنها چند بار در طول تاریخ هجوم بردند ولی فرزندان رشید اسلام از این منطقه دفاع کردند ولی این بار آنها از یک غفلت تاریخی و خیانت برخی از عناصر استفاده کردند و با دروغ سرزمین فلسطین را اشغال کردند و این رژیم جعلی را ایجاد کردند.
رییس‌جمهور با بیان اینکه صهیونیست‌ها نماد و تجلی اندیشه مادی و فلسفه لیبرالیستی هستند، گفت: آخر رفتار دنیای مادی را در فلسطین و در رفتار رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین باید جستجو کرد.
احمدی‌نژاد ادامه داد: 30 سال قبل آنها از صهیونیست‌ها یک هیمنه و یک افسانه شکست‌ناپذیر ایجاد کرده بودند و همه را با این افسانه ساکت کرده بودند و در واقع افسانه و هیمنه شکست‌ناپذیر این رژیم را همه باور کرده بودند و همه می‌گفتند باید این رژیم را پذیرفت اما دیدیم چه شد امام و انقلاب امام آمد ملت ایران حرکت کرد و امام روز قدس را برپا کرد و از آن روز تاکنون این رژیم در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و از آن روز تاکنون حامیان این رژیم برای نجات این رژیم دست به هر کاری زدند و موفق نشدند. چند دور گفت‌وگو برای سازش ایجاد کردند سازش‌کاران را به پای میز مذاکره کشاندند در باغ سبز نشان دادند، ولی مشکلی حل نشد به لبنان حمله کردند تا هیمنه خود را بازسازی کنند ولی مشکل حل نشد به غزه حمله کردند ولی باز هم مشکل حل نشد.
رییس‌جمهور گفت: فلسفه وجودی این رژیم زیر سوال رفته است دروغ بزرگ افشا شده است قرار بود رژیم صهیونیستی منافع آنها را تامین کند قصد داشتند از نیل تا فرات را بگیرند ولی اکنون چه شده است. آنها اکنون برای حفظ‌ خودشان دیوار دور خودشان کشیده‌اند و حامیان آن رژیم برای حفظ آن به منطقه لشکرکشی کرده‌اند. امروز خرج این رژیم از دخل این رژیم برای بانیان آن بیشتر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.